Головна / Академічна доброчесність
Академічна доброчесність – це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень.
• дотримання норм законодавства;
• надання достовірної інформації про методики і результати досліджень, джерела використаної інформації та власну педагогічну діяльність;
• дотримання принципів посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;
• контроль за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти;
• об’єктивне оцінювання результатів навчання тощо.
• дотримання норм законодавства;
• самостійне виконання навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів навчання (для осіб з особливими освітніми потребами ця вимога застосовується з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей);
• дотримання принципів посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;
• надання достовірної інформації про результати власної навчальної (наукової, творчої) діяльності, використані методики досліджень і джерела інформації.
Академічна доброчесність базується на згоді усіх учасників освітнього процесу дотримуватися правил та виконувати покладені на них обов’язки.
• Чесність
• Справедливість
• Довіра
• Повага
• Відповідальність
• Мужність
З більш детальною інформацією про поняття «академічної доброчесності», її принципи, випадки академічної недоброчесності, види заходів впливу на порушників та роботу групи сприяння академічній доброчесності можна ознайомитися в Положенні про забезпечення академічної доброчесності та нормативно-правових актах, розміщених нижче.