Кам’янець-Подільський фаховий коледж
індустрії, бізнесу та інформаційних технологій

Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Головна / Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

спеціалізація “Економіка та підприємництво”

Спеціальність започаткована у 2008 р. Кваліфікація молодшого спеціаліста – агент маркетингових послуг. Термін навчання – 1 роки і 10 місяців на базі неповної середньої освіти (9 класів). Ліцензований обсяг прийому – 25 осіб. Навчання здійснюється за кошти фізичних та юридичних осіб.

Сьогодні, в епоху “брендових війн”, коли від різноманіття товарів на полицях часом рябить в очах, а реклама торгових марок переслідує нас на кожному кроці, професіонали в області маркетингу стали найбільш необхідними фахівцями на всіх підприємствах як у сфері торгівлі, так і у виробничій. Та й як інакше? Жорстка конкуренція змушує підприємців замислитись, перш за все, про збут і просування своїх товарів.

Висококваліфікованих та адаптованих до сучасних умов ринку фахівців для роботи на підприємствах сьогодні готують  в Кам’янець-Подільському індустріальному коледжі

Що ж таке маркетинг?

Маркетинг (marketing – англ.) – комплексна система управління підприємством, що виходить з обліку ситуації на ринку збуту, а також організація постачання та збуту товарів.

Маркетинг – одна з небагатьох сфер, яка потребує як креативного підходу, так і вміння мислити аналітично. Майбутній МАРКЕТОЛОГ –  гуманітарій і аналітик “в одній особі”. Уміння аргументовано і переконливо говорити завжди необхідне в спілкуванні із замовниками. До того ж маркетолог професійно володіє сучасними методами збирання та обробки ринкової інформації.

В умовах тривалої кризи фахівці, які спроможні знайти покупця та продати товар, є і в майбутньому залишаться найбільш затребуваними на підприємствах усіх країн світу. Всезнаюча статистика говорить про те, що в розвинених країнах на посадах, пов’язаних з маркетингом, трудяться від 25 до 30% всіх працівників сектора економіки. Тому заробітна плата маркетологів вища, ніж в інших фахівців.

ОТЖЕ!

Ви мрієте про цікаву і різнобічну роботу? Шукаєте можливості продемонструвати креативність і реалізувати свої ідеї? Вас спокушають аналітичні головоломки та завдання? Вам необхідно звернути увагу на таку спеціальність, як «Маркетинг»!

ЩО ТАКЕ ПРОФЕСІЯ МАРКЕТОЛОГ

МАРКЕТОЛОГ про покупців знає все. Це фахівець з вивчення смаків покупців та впливу на них, спеціаліст з продажу та просування товару. Основні види та завдання професійної діяльності маркетолога:

  • проведення рекламних кампаній та оцінка їх ефективності
  • створення іміджу підприємства
  • проведення PR-акцій
  • створення брендів
  • виставкова діяльність підприємства
  • стимулювання продажу товарів
  • розробка цін на товари
  • аналіз ринків
  • управління конкурентоспроможністю підприємства на зовнішніх ринках та в Україні

ДЕ ПРАЦЮЄ МАРКЕТОЛОГ

Після закінчення коледжу молодому фахівцю надається широке поле діяльності. Маркетолог може знайти своє застосування в різних сферах бізнесу:

  • на промислових та торговельних підприємствах
  • у сфері послуг: спорті, туризмі, страхуванні
  • у фінансових структурах: банках, податкових організаціях тощо
  • в органах місцевого та державного управління.

Ви зможете працювати як у сфері традиційного маркетингу, так і фахівцями в галузі електронної комерції: інтернет-маркетингу, інтернет-біржах, інтернет-магазинах та ін.

КИМ ПРАЦЮЄ МАРКЕТОЛОГ

     Випускники спеціальності Маркетингова діяльність мають змогу працювати у різних напрямах маркетингової діяльності, яких потребує ринок праці:

  • менеджерами підприємств, установ, організацій та їх підрозділів
  • менеджерами у сфері операцій з нерухомістю
  • менеджерами-консультантами  з питань комерційної діяльності та управління
  • менеджерами з дослідження ринку та вивчення суспільної думки
  • менеджерами з реклами
  • менеджерами із закупівель
  • менеджерами із продажів
  • фахівцями зі зв’язків з громадськістю
  • арт-директорами