Головна / Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Спеціальність започаткована у 2008 р. Кваліфікація молодшого спеціаліста – агент маркетингових послуг. Термін навчання – 1 роки і 10 місяців на базі неповної середньої освіти (9 класів). Ліцензований обсяг прийому – 25 осіб. Навчання здійснюється за кошти фізичних та юридичних осіб.
Сьогодні, в епоху “брендових війн”, коли від різноманіття товарів на полицях часом рябить в очах, а реклама торгових марок переслідує нас на кожному кроці, професіонали в області маркетингу стали найбільш необхідними фахівцями на всіх підприємствах як у сфері торгівлі, так і у виробничій. Та й як інакше? Жорстка конкуренція змушує підприємців замислитись, перш за все, про збут і просування своїх товарів.
Висококваліфікованих та адаптованих до сучасних умов ринку фахівців для роботи на підприємствах сьогодні готують в Кам’янець-Подільському індустріальному коледжі
Що ж таке маркетинг?
Маркетинг (marketing – англ.) – комплексна система управління підприємством, що виходить з обліку ситуації на ринку збуту, а також організація постачання та збуту товарів.
Маркетинг – одна з небагатьох сфер, яка потребує як креативного підходу, так і вміння мислити аналітично. Майбутній МАРКЕТОЛОГ – гуманітарій і аналітик “в одній особі”. Уміння аргументовано і переконливо говорити завжди необхідне в спілкуванні із замовниками. До того ж маркетолог професійно володіє сучасними методами збирання та обробки ринкової інформації.
В умовах тривалої кризи фахівці, які спроможні знайти покупця та продати товар, є і в майбутньому залишаться найбільш затребуваними на підприємствах усіх країн світу. Всезнаюча статистика говорить про те, що в розвинених країнах на посадах, пов’язаних з маркетингом, трудяться від 25 до 30% всіх працівників сектора економіки. Тому заробітна плата маркетологів вища, ніж в інших фахівців.
ОТЖЕ!
Ви мрієте про цікаву і різнобічну роботу? Шукаєте можливості продемонструвати креативність і реалізувати свої ідеї? Вас спокушають аналітичні головоломки та завдання? Вам необхідно звернути увагу на таку спеціальність, як «Маркетинг»!
ЩО ТАКЕ ПРОФЕСІЯ МАРКЕТОЛОГ
МАРКЕТОЛОГ про покупців знає все. Це фахівець з вивчення смаків покупців та впливу на них, спеціаліст з продажу та просування товару. Основні види та завдання професійної діяльності маркетолога:
ДЕ ПРАЦЮЄ МАРКЕТОЛОГ
Після закінчення коледжу молодому фахівцю надається широке поле діяльності. Маркетолог може знайти своє застосування в різних сферах бізнесу:
Ви зможете працювати як у сфері традиційного маркетингу, так і фахівцями в галузі електронної комерції: інтернет-маркетингу, інтернет-біржах, інтернет-магазинах та ін.
КИМ ПРАЦЮЄ МАРКЕТОЛОГ
Випускники спеціальності Маркетингова діяльність мають змогу працювати у різних напрямах маркетингової діяльності, яких потребує ринок праці: